„Wszystko, co ważne dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Wystartowała kolejna odsłona kampanii WP

Ruszył kolejny etap kampanii WP pod hasłem #dzjejesiewpolsce. Realizowane w styczniu i lutym działania reklamowe skupiono wokół najważniejszych obszarów tematycznych Wirtualnej Polski – Wiadomości, Finansów oraz Sportu. To dzięki tym kluczowym kategoriom czytelnicy portalu mogą w pełni uczestniczyć w aktualnych wydarzeniach w kraju i na świecie.

W komunikacji Wirtualna Polska i tym razem stawia na śmiały przekaz, nawiązując do aktualności gospodarczych („Ceny ropy spadają w Polsce”), politycznych („Manifestowana solidarność z Francją w Polsce”), sportowych („Najdłuższe skoki oddaje się w Polsce”). Na formatach reklamowych ponownie wyeksponowano przykuwające uwagę zdjęcia.

Kampania ma na celu dalsze umacnianie wizerunku WP jako innowacyjnego, inspirującego medium, partnera pierwszego wyboru Polaków, dostarczającego im bieżących informacji w optymalny i przyjazny sposób. Wszystko, co ważne dzieje się właśnie na stronach WP.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja Scholz & Friends Warszawa

Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:

Zakup i planowanie mediów: Dom Mediowy ZenithOptimedia Group, Zespół Marketingu i Komunikacji Grupy Wirtualna Polska.

Kampania


dostarczył infoWire.pl